Echo 3: 9 weken 5 dagen en Moeders voor Moeders

Gister heb ik weer een echo gehad én is Moeders voor Moeders langs geweest. Een drukke dag dus!

Eerst hadden we de echo. Ik zou naar aanleiding van deze echo 9 weken en 5 dagen zwanger zijn, de uitgerekende datum is gezet op 23 juli. Goed ingeschat dus bij de eerste echo! Deze echo kon uitwendig gemaakt worden. Er moest wel flink geduwd worden, ze vroeg een paar keer of ze me echt geen zeer deed! De baby heeft 2 armpjes, 2 beentjes en bewoog al goed. Dat was erg leuk om te zien! Ze legde alles rustig uit en nam de tijd voor onze vragen. Erg prettig dus!

IMG_9649-Free-200x300

Later die dag kwam Moeders voor Moeders bij mij langs. Ze legde alles uit en deed een extra test, ook al had ik al verteld eerder die ochtend een echo te hebben gehad. De test was dan ook uiteraard positief. De flessen had ze al meegenomen, wegens drukte in de omgeving kreeg ik maar 1 krat. Normaal zou ik er 2 krijgen, 1 fles voor iedere dag. Het kannetje om de urine in op te vangen was ze vergeten, die komt morgen. Ik kan dus nog even een dag rustig op de wc plassen :). Ik kreeg ook een hele zachte lieve wikkeldoek voor de baby als bedankje voor het meedoen.

Een leuke baby dag dus! En nu is het bijna Kerst, dus bijna tijd om de ouders in te lichten. Ik ben zo benieuwd naar hun reacties!!

Een reactie op “Echo 3: 9 weken 5 dagen en Moeders voor Moeders

Plaats een reactie